haaajjjjjje


shit pomfritt (rimmer inte om man inte stavar det så) jag har ju glömt berätta
om min fantastiskt oslagbara helg! dåligt av mig. Här kommer det lite snabbt:

Eftersom jag är så trött så jag knappt orkar skriva kommer ni få se det mesta i bilder
istället. Vi har typ bara festat, ätit och varit hos calle. Men det är ju de tre bästa sakerna
i världen så ni förstår ju själva hur awesome denna helg har varit. Har blivit firad på bästa
sätt av mina bästa kompisar som är sjukt överdrivet bra. älskar er!

Fredagen blev det utgång på Harrys. Här kommer lite bilder från förfestande:



 citron är sjukt äckligt men jag kunde nästan äta den utan att blinka.



tröjan var inte så genomskinlig i verkligheten. I look like a slut.



puzzzzzz



sur citron, glad johanna



(vet inte varför jag håller mig mellan benen.)

Lördag var det tävling i gislaved och jag har skrivit hur det gick i tidigare inlägg.
Efter det var det fest hos snark och om det skrev jag bara "det man inte minns har inte hänt"
men ni kan nog lista ut resten. Jag firades för jag fyllde år dagen innan och då kan man inte
räkna med att få vara nykter. Fast det ville jag inte heller så det är ju lugnt.





söndagen spenderades med att sova och va så bakfull att jag kunde jämnföras
med en gammal tant som precis fått en stroke.

När jag hade vaknat upp ur min sjukdom orkade jag äta på Jensens, men det var allt.
Åka till calle också då, men det orkar jag alltid av någon konstig anledning.

Jag avslutar med att säga att jag vill fylla år varje helg!!!
hejdå mina snyggingar


Kommentarer
Postat av: Emmiii

hahaha du är så jäkla störd :D har inget mer att säga...

2011-11-14 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0