hejsvejs



hej på er mina friends!
Allt bra med er? med mig är det fiiint.
Har mest jobbat i helgen men igår var ju jag och Ankan på bio, det var inte fel!
speciellt inte med tanke på att vi fick stressa som apor för att hinna till subway innan
bion började. Bara det att det var stängt så vi fick springa vidare till nästa...

Där var det öppet! tog med oss mackorna och käkade dom i biosalongen, sen var det
dags för kaka, godis och dricka med! fint ska det va :) filmen var nice med,
gillar ni krigsfilmer som är lite lik typ troja/gladiator så se immortal.
(inte så jävla mycket att hurra över i början men slutet är nicebajs)

Nu ska jag snart till snark och Jonny med Cia på lite filmkväll. mysipysi.
ser himla lite fram emot att jobba imorgon men sånt är liveeet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0