inte igen..

jag har gjort det igen.. Hämtade ewe för att åka in till stan och äta m.m.
Det i sig gör ju inte så mycket för det var jävligt gott (tacotallrik)
MEN jag kunde ju självklart inte låta bli att köpa ett klädesplagg trots att
jag verkligen vet att jag inte har pengar till det.. Inte med tanke på mina planer.

Men det var en snygg spetströja, kortarmad. så det gjorde inte så mycket.
Det jag däremot behöver är en väska men jag hittar bara antingen för små eller
gigantiskt jävla stora. så jag gav upp!

Nu kommer snart farfar,amanda och mange hit och firar mig en dag för tidigt!
fyller ju nämligen år imorgon!!!! dock skulle jag kunnat hoppa över detta året.
Jag är sjukt liten, 19 år. Det låter som en liten barnrumpa.

Tack och hej leverpastej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0