just some information

tänkte bara meddela att jag

1. är så jävla bra på att uppdatera bloggen nu för tiden

2. har ätit så mycket godis att jag snart kommer sprängas och flyga runt i rummet

3. har noll koll på mitt liv och hoppas det blir normalt igen

4. dricker avslagen julmust bara för att jag vet att det EGENTLIGEN är gott

5. ska träna på friskis imorgon och det kommer garanterat sluta i en hjärtattack på golvet

6. ignorerar räkningarna som ligger framför näsan på mig för dom är inte värd uppmärksamheten

7. verkligen måste färga mitt hår så jag inte ser äcklig ut

8. älskar att pilla bort mitt nagellack, gärna precis när jag målat på nytt

9. tycker spindlar är det äckligaste jävla patetiska djur som finns

10. ska sova nu och drömma om prinsar, mat, godis och när jag och calle rider felfritt på söndag.




bjuder på en egobild bara för att jag är ganska ego ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0