kanibalgryta


Hej shitheads.
Idag har jag och några av mina vänner badad badtunna
och det var riktigt nice. Innan det gick även jag,ankan och cia på stan en
sväng för att shoppa julklappar. Hur många fick jag med mig hem?
svar: en till mig själv.

Jag har ätit Mcdonalds,pizza och även Max idag. Känner mig till och med en
aning superfet så nu ska jag inte äta mer på hundra år. Faast the thing is att jag ändå
knappt åt någonting eftersom min fucking medicin får mig att må lika illa som förra lördagen.

Nu ska jag sova för jag ska jobba hela helgen som jag skrivit tidigare. Fruktansvärt kul.

Här kan ni få en bild på mig och min första sköthäst Pelle.
Han slängde av mig ca hela tiden men jag är ju liten men tuff!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0