korv med bröd och lite senap



Jag är så gigantiskt rolig! och på tal om gigantisk så åt jag precis upp en hel chokladkaka.
På tal och chokladkaka måste jag sola solarium för jag är verkligen en vitlök.
På tal om vitlök så lurade min pappa mig att det bara var vitlök i maten igår, men i själva
verket var det riktig jävla äckel-lök. Vilket ledde till att jag var tvungen att spy.
På tal om spy så ska jag inte göra det i helgen för jag hade tänkt vara nykter.
På tal om nykter så känner jag mig full nu.

På tal om nu så ska jag fixa iordning mig innan jag ska till tandläkaren,
och slutligen på tal om tandläkaren så kom jag att tänka på lök igen.



tycker den här bilden passade, den inspirerade mig när jag tänkte på ordet lök
och det är inte för att mina lökar är så stora utan för att den är ca. lika äcklig som en.
(inte alla som lyckas bränna sig på foten med en svets heller) men det bevisar väl
bara att jag inte är en bonne som har no life och sitter och svetsar hela dagarna.

tur att man är söt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0