macka med smält ost


HEJ!!!!!!!!

Jag kom hem från jobbet ganska nyligen och har precis åtit två mackor med smält ost på.
Det räddade min dag och nu mår jag toppen igen, wiho. typ.

Helt ärligt mår jag ganska kasst. Min mage vill inte sammarbeta, vi har ingen oboy hemma
och jag har en hjärna som inte duger till någonting, möjligen som en liten ärta.

Nu ska jag kolla på film och kanske råka somna lite, ska nog fan sova tills jag ska till stallet
och ta in alla hästarna. Är dressyrträning ikväll för Amanda och Calle, får jag ju inte missa!
så bara för att jag är en sån gudomligt snäll syster ska jag komma med bil och transport till
stallet för att följa med min älskade syster när hon tränar på min prins Calleballe.

Jag har inget mer roligt att skriva förutom att jag skrattade ihjäl mig innan idag, jag kommer
inte ihåg vad det var åt och det är väldigt frustrerande för det var så roligt att jag nästa kissade på mig.



Hittade en bild på när jag åt på jensens och började plötsligt dreggla av hunger.
Hade inte jag nyss ätit två mackor? jag är fan inte normal.
 
Och jag saknar mina skåningar så att jag tror jag svimmar men i helgen
kommer dom hit och då jävlar ska vi ha roligt. Cause girls just wanna have fun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0