magknip



jag fick världens magont tidigare idag och det har hållt i sig tills nu.
Hoppas bara inte jag håller på att få vinter kräksjukan eller något för mår illa samtidigt.
Får jag det så tänker jag spy på den som har smittat ner mig, minst två gånger. Gärna i håret.

Nu ska jag kolla på en film innan jag somnar och hoppas på att jag inte behöver besöka
toaletten inatt. Vill och måste ju verkligen jobba imorgon. I really need the money!

Förresten så skrev jag tidigare i veckan att jag skulle till tandläkaren. Jag var där men
jag ångrar det som fan. Fy i helvete vad ont det gjorde! min tnadläkare måste ju ha problem
hemma eller något, som han tar ut på sina patienter. Han sågade med tandtråden i tandköttet,
petade med sin äckliga jävla pinne och slet sönder hela min mun. Blödde seriöst i hela käften.

Hans kommentar: ja det är ju lite irriterad här, så det började blöda nu.
Vad tror han själv liksom? skulle jag komma med en pincett och dra sönder hela hans tandkött
hade det nog kommit lite blod där också. OCH TANTEN, hon var ännu värre! (tydligen möjligt)
för i början skulle jag ta sånna där kort men en äcklig hårt platta ni vet?

För det första har jag en liten mun och för det andra var plattan typ större än mitt ansikte.
Hon tryckte in den i munnen på mig och sa sen "och så biter du ihop"
jag försökte svara (vilket inte är det lättaste med en fet sak i munnen) att det inte gick
och då tryckte hon bara ihop mina käkar och sa "så klarar du av att ha den en liten stund va?"
sen gick hon ut ur rummet och pratade med någon kollega innan hon efter typ tre minuter kom
tillbaka till mig och tog bort plattan. Jag hade fan sår i halva munnen.

jag kan säga att jag har ganska ordentligt hög smärtgräns men detta var långt ifrån skönt.
Kul att man ska tillbaka reda sjuttonde november igen. Jag tänker antingen sno något av instrumenten
som hänger över en och spruta med på dom eller så kommer jag inte ens gå dit. har inte bestämt mig riktigt.




eller så gör jag bara såhär och vägrar öppna käften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0