motherlover



hej.hej.hej.
Cia lämnade mig precis, vi har kollat på sunes sommar. kärlek till den alltså.
Filmer kan man älska, dom kan man lita på! det är alltid samma saker som händer när man
sätter på filmen och man tycker om den lika mycket varje gång. <3

så är det inte i verkliga livet minnsan, det suger getpung.

Nu sitter jag och lyssnar på motherlover. Jävligt go låt om man inte lyssnar på texten.
Jag ska alltid lyckas tycka låtar med snuskiga och konstiga texter är bra. varför? I don't know.
jag är väl lite äcklig. heheehhehee. som att ni inte redan visste det.

( jag snyter mig hela tiden, lever på att mocka bajs hos hästar & gillar blodpudding så ni förstår ju själva )

Nu ska jag stänga av datorn, gå och kissa och sen ladda inför bonde söker fru som inte går att missa!
ska skratta lite extra åt dom idag eftersom jag är lite extra mycket ond och fnissig idag. Läs trött.

hejdå mina vänner





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0