pay and jump

tjing tjong långkalsong. Jag har inte uppdaterat så bra det senaste men
ni borde ha förståelse för detta med tanke på att jag had a hangover like
hell igår men jag lyckades tro det eller ej återuppstå idag! Det var en sjukt
rolig kväll på krogen, var hemma typ tre halv fyra och sen var det bara att
traska (åla) sig upp för att släppa ut hästarna. Trillade en gång när jag skulle
stänga grinden. Amanda skrattade som ett as.

Igår kväll var sara, linus, jääännie och cia pia här och åt tacos
(plus femtontusen andra saker som inte var lika nyttiga) hade godis, chips, nötter,läsk
och för att bryta av det onyttiga lite hade vi även gurka och morötter som vi dipade.

Idag har jag varit på pay and jump med calle balle! Han var sjuuuukt pigg och
tyckte att det var lika roligt att hoppa som jag tycker det är att äta godis.
Men vi nollade!! hoppade en meter två gånger, och nollade båda
(förutom att jag var tvungen att lägga en volt i andra klassen)

Han hoppade fina runda språng men var helt okontrollerbar delar av rundan,
ankan filmade så håll ut! den kommer dom närmsta dagarna. Ska även lägga
upp lite andra filmer tänkte jag, ska tvinga ankan att klippa ihop något snyggt,
och inget brutalt den här gången så att ni får men för livet.

Det var allt för mig.
Jag är typ fortfarande bakfull från igår så nu ska jag äta chips. (bästa medicinen)

tjing








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0