ris och ros


Laleh - ängeln i rummet.

Jag vet inte hur många gånger den spelades på radion idag när jag jobbade,
och jag vet inte hur många gånger jag funderade på att slänga den i golvet.
Får man spy?

Över till trevligare grejer så red jag första riktiga dressyrpasset sen Calle blev halt igår.
(alltså en vecka och en dag sedan) och han var så jävla fin i slutet. En röv i början men
det struntar jag i för det tog han verkligen igen på slutet. Amanda filmade med sin grymma
iphone så jag väntar bara på att hon ska skicka den (+ 55 andra filmer) och sen lägger
jag upp massa nytt :) hoppas ni uppskattar lite filmer.

Nu ska jag äta för det har jag inte gjort sen kvart över sex i morse och det betyder katastrof.
ikväll ska amanda träna dressyr klockan åtta, look forward to it! ska filma lite med tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0