så jävla bra



Jag är så sjukt bra, för jag har:
För det första varit jävligt nära på att köra över en människa. (när jag körde bil till jobbet tidigt)
Tragiskt nog hade denna människa som troligen är ganska pantad inte en enda reflex på sig
så jag kunde omöjligt se honom (eller var det en hon?) tidigare. Jag tror nämligen det var en
kille, eftersom dom har aningen mindre hjärnor än vi kvinnor.

Jag har också ätit pizza med min cecilia karlsson idag, tycker jag också är jävligt bra gjort.

Tycker jag är lite extra bra för jag skulle tränat (sprungit min runda + stryrkepasset)
men vem i allsindar orkar det när man kan ligga här med datorn och glass? inte jag i alla fall.

IKVÄLL SKA JAG TRÄNA HOPPNING FÖR ANNE OCH JAG ÄR TAGGAD.

avslutningsvis vill jag bara påpeka att folk som aldrig svarar i sin telfon
borde ha en påle i röven, eller skaffa sig hörapparat.

Tackhejleverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0