skills eller skills?

är man grym eller är man grym när man får rycka in som räddaren i nöden?
Min mamma kan nämligen inte baka. Denna gången slutade det i en total katastrof till
"kladdkaka" och massa fin rök från ungnen. Såg ut som någon pyroman hade varit här.

Tur hon har mig som dotter eftersom jag bakade en alldeles gudomlig kladdkaka till henne!
dom ska nämligen ha gäster ikväll och hon behövde någon efterrätt. Hoppas dom överlever.

Jag är fortfarande sjuk. Kände mig bättre igår så därför spenderade jag lite tid med mina
fina vänner men idag mår jag kasst igen. Huvudvärk och feber + illamående av medicinen
så jag ska va taxi ikväll eftersom jag ändå inte duger till något annat.

Nu ska jag vila lite till innan jag ska ta in hästarna på jobbet.
Jobbade trots att jag var sjuk, i fem timmar. t-r-ö-t-t nu.

Red en häst på jobbet som heter kingen, fick sällskap av min syster som hängde
med på Calle. Båda var pigga och överdrivet glada som vanligt. Vill också rida min häst!
men ville inte riskera att spy över honom, han är värd mer än så faktiskt.

Men imorgon har jag bestämt att jag är tillräckligt frisk för att galoppintervalla honom.
Här får ni en bild på mig och min syster bara för att vi är ganska grymma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0