små och hjärnlösa

 

jag finner inga ord (kanske för att jag skrattar så mycket att jag inte ens kan andas)
så jag rekommenderar att ni ser på den själva och gör en egen bedömning utifrån det.
Förresten vet jag inte om jag rekommenderar att ni ser den, ni kan få men för livet
och tycka vi är oerhört töntiga. Kan trösta er med att detta var lite mer än 4 år sedan.

hahahahhahahahhahahhahaha typ.



kan också meddela att jag typ bröt ryggen under denna inspelning, så mycket stod på spel!
oerhört sexig röst har jag också, helt sjukt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahahhahahaha assååå ääälskar bällen!!!!!!! och varför kan inte jag typ sätta upp det fula håret och köpa kläder som passar? hahahahhahah

2011-11-24 @ 22:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0