som en proppmätt apa

hejsan hoppsan i lingonskogen!

Idag har jag varit duktig tjej, för jag har jobbat i nio timmar utan att äta och utan att vila.
Kändes som jag inte hade ätit på en månad när jag kom hem så jag proppade i mig en fet
(och då menar jag fet) potion med makaroner och FARLIGkorv. Känns som jag ska spricka
och sen flyga som en liten jävla ballong över hela rummet, men det hade ju varit vackert.

Red ut calle idag på min enda "rast" som varade i en och en halv timme. Hann bara rida och
mocka, maten fick jag fixa när jag hade slutat. Red i alla fall ut och orkar inte skriva något
ingående eftersom det faktiskt inte hände något fantastiskt eller hemskt. Övade inte på något
speciellt utan fokuserade på att försöka trötta ut honom i galopp med tanke på hans ADHD.
Jag lyckades inte, men det är ju en annan femma. Han var i alla fall nöjd efter ridpasset.

Nu väntar jag på min konstiga vän (<3<3<3) cecilia karlsson som är påväg hit i sin rallybil.
Ska följa med när min syster ska klippa henne ikväll, tanken var att hon kaaaanske även hinna
klippa till min lugg som just nu ser ut som hej kom och hjälp mig.


HEJAHEJA HV IKVÄLL! min hund är cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0