tävlingggg

är äckligt tävlingssugen och sitter och kollar på gamla filmer.



min och calles tävlingsutrustning:
Lila esperado luva + scharbrak
Svast animo Kavaj
Svarta tretorn ridstövlar
Vita Whitaker ridbyxor
Blå charlies tävlingsskjorta långarmad
Svart JW hjälm
Min tolga hoppsadel


ej med på bilden:
Brunt träns med poponcinibett
Brun förbygel + martingal
Tolga läderskydd

i vissa fall har jag:
Blått Jacson schabrak
Blå huva charlies med ljusblå kant
röd tävlingsskjorta
samt det som står ovan


Nästan säkert att det blir tävling på lördag i Gislaved/Anderstorp.
en meter och 105 cm. Känns som vi kommer äga! :D

är lite längre att åka dit (tar lite mer än en timme med transport)
men det är det värt! nu när det gick så bra i söndags med så är jag bara mer taggad!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0