the möövie


http://www.youtube.com/watch?v=WiD5T4VRTfI
 - här är filmen.
Jag vet att det inte gick överdrivet bra men jag jobbar på det!
Kommentera jääääättegärna! (som ni suger på) har ju gått bättre men vill ändå lägga
ut filmen så man kan kolla på den sen senare.

Anledningen till att den inte kom ut igår var för att jag somnade halv åtta i soffan.
Känner att jag är sjukt trött hela tiden det senaste och det suger, ska nog sova lite nu
eller varför inte gå i ide? låter ju sjukt festligt :D

Idag skrittade jag Calle i 35 min. Han var lite svullen på höger fram som han haltade på,
men bara jättelite. (som en liten galla strax nedanför kotsenskidan) så la på lite linement.

avslutningsvis. varför är jag så sjukt sexig?


Kommentarer
Postat av: Spermi

fasen va fint jag gjorde det! Nästa gång tar vi med ärevarvet oxå! :D

2011-11-16 @ 23:20:05
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0