tjenixen

min häst var grym på träningen igår och jag är så jävla taggad inför lördag.
Anmäld och klar nu, 100cm + 105cm. Båda A:0 A:0 två faser.
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih vill ha lördag nu, vi ska äga fett!

på tal om något annat så var jag bäst idag inne på mcdonalds. eller?

Jag: Eller hur kallar man bara smala människor för fetto? annars kanske personen tar
åt sig.. (som att jag brukar bry mig om det)
Cia: Johanna, ssssshhh!
Jag: Men vadå? man kan ju inte säga fetto till en fet människa.
kollar bak och inser att det sitter en väldigt gro (nästan brutalt fet) precis kille bakom mig.

Jag kan aldrig hålla mig för skratt och har jag väl börjat så kan jag inte sluta, varav killen
trodde vi skrattade åt honom. Hade inte tyvärr inte tid att tycka synd om honom.

När vi äntligen lugnat ner oss sträcker jag mig efter en hög servetter som låg till höger om mig
och torkar mig runt munnen (bokstavligen talat nästan i munnen) och stannar sen upp och frågar cia:
tog du med servetter hit till bordet?
cia: nej?
Jag får panik och inser att jag torkar mig runt (i) munnen med någon annans servett. Fresh.

så ja, här får ni en fräsch bild på mig när jag visar upp min extremt fräscha fot. Jag hatar fötter.




Kommentarer
Postat av: Emmi

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA. hoppas servetten var använd :D

2011-11-10 @ 22:17:38
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0