tomte full på glögg


Förlåt mig mina vänner! jag har inte haft tid med bloggen det senaste,
förstår att ni är hemskt ledsna. NOT. Börja kommentera lite då annars tänker
jag fan inte blogga en sekund till. Idag har jag varit tomte, inte alla som får den äran!

(bloggade visst en sekund till)

Jag har nämligen serverat glögg på en julmarknad som inträffade på min arbetsplats
där jag jobbar på helgerna! Jag var bäst. mycket svårt jobb.

Nu mina kära hinner jag inte skriva mer för jag ska snart åka in till city för att möta upp
min vän Emmy Widriksson. Vi ska äta mat (och framförallt godis) samt gå på bio!
immortal tror jag den hette, någon krigsfilm. Jag älskar att se när folk dör! skitkul ju.

Hej hopp gummisnopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0