trött apa



jag är riktigt trött idag
. Så trött att jag skulle kunna somna ståendes och inte ens
vakna när jag slår i parkettgolvet. Men jag tänker inte sova, för då går dagen
så fort och jag vill inte det för då är det imorgon mycket snabbare och imorgon
betyder jobb som alla andra dagar. Älskar eftermiddagarna när man precis
har slutat och kan sitta framför den älskade datorn och kolla på film. livet!

Om en timme och 27 minuter slutar min mor och då ska hon följa med mig till calle.
Inte så lätt att se själv ifall han mot förmodan skulle halta idag när jag springer med honom,
bättre att mamma får aggera springpojke (tjej) och jag kollar på. Skönt att slippa springa också.

Sen ska jag borsta på honom länge och skritta en runda med honom! och pussa lite på
mulen (som han inte alltid uppskattar) beror på vilket humör han är på.

Nu har jag inget mer att skriva om så ni får en bild på mig och min fina vän cecilia
och med det säger jag hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0