wetterhälsan och wett i skallen


och där var man sjuk igen. Lagom tills man


1. ska jobba hela helgen
2. kan rida calle ordentligt igen
3. blev frisk

har i alla fall varit på vårdcentralen (kan snart slå upp ett litet tält i väntrummet
eftersom jag spenderar ca halva min lediga tid på det ruttna stället)

Jag fick pencilin och ska vara bra om fem dagar, annars ska jag tillbaka igen.
Vill ni veta vad det är för fel på mig så finns det många men denna gången har
jag lyckats få urinvägsinfektion, och har en tendens att inte märka när jag mår dåligt
så har gått med det lite för länge = feber och kramper i magen. ÄLSKAR MITT LIV.




jag vill festa och ha lite för roligt. längtar sjukt mycket till nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0