fred-dag

IMORGON ÄR DET FREDAG, FREDAG, FREDAG!!

den äckliga förkylningen sitter i, hoppas den försvinner snart.
vet inte vad jag ska göra idag.. får panik av att bara sitta här :(



saknar att få rida min underbara häst ordentligt.
(amanda & Agnes har fått äran det senaste pga att jag är sjuk)
ska tävla på söndag, dock bara en 95 och en 1 meter. Får se hur
sjukt taggad han kommer att vara med tanke på att nu är det en och
en halv vecka sedan vi hoppade, borde verkligen försöka hoppa honom
dagen innan. Kommer nog ligga på marken annars ;)

Lilla calle har nämligen varit inne i en period av lite väl mycket bus och
brallningar. Tror det beror på fällningen, han har fällt klart nästan allt nu
i alla fall så snart ska jag klippa honom, hans päls börjar bli lång och snart
ser han nog ut som en liten nallebjörn :) ganska gulligt iofs.
Men han svettas ganska lätt, så inte snällt mot honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0