jag orkar inte att inte orka!

jag vill bara bli frisk. jag vill träna, ut och springa och framförallt
kunna rida min häst ordentligt och spendera mer tid hos honom.
Envis som jag är red jag idag trots allt och kunde knappt andas efter,
inte så smart kanske. Men han var fin i alla fall, min älskade :)

Imorgon ville ewe att jag skulle hänga med henne och köpa träningsbyxor.
Jag borde stanna hemma och vila, men någonting säger mig att jag bara
mår sämre av det. Jag har ingen feber längre utan är "bara" sjukt förkyld
och har ont i huvudet och halsen. Får se hur jag gör, korkad som jag är
kommer jag säkert följa med henne och inse att jag dör lite smått efteråt.

Nu ska jag försöka sova iaf, inte det lättaste när man knappt kan andas
och har sömnsvårigheter redan i vanliga fall, men let´s try! sovgott.



PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0