klippdags!

glömde också säga att mitt lurvmonster ska klippas idag!
bort med all björnpäls och fram med den riktiga calle :)

Vet inte hur han reagerar, återstå att se. Hoppas i alla fall inte att han
ser jättesmal ut.. Han har tappat lite kilo det senaste pga att han inte alltid
äter upp sitt hö och lussern. Men det är bara fortsätta proppa i honom så
mycket mat som man kan, det går lite i vågor med hur mycket han äter.

Han är som jag! haha. Nu när jag varit sjuk har jag nog tappat endel i vikt,
har ju inte kunnat äta ordentligt på en vecka om nu när jag kan det igen så är
jag inte hungrig bara för att jag har "krympt magsäcken" men imorgon blir
det fest så jag tror lite alkohol gör susen! :D woho.



 bjuder på en enormt sexig bild på ankan och mig!
säger bara en sak - ska ni köpa tävlingskavaj och funderar över
vilken - köp animo dom är helt underbara. Vet att priset är väl högt
men det är värt varenda krona enligt mig. Lovely! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0