olala

herregud vilken kväll/natt/morgon.
Åka fel med bussen, shota från plastflaskor och spela fjortismusik,förfest,
sliver/Harrys,efterfest,en timmes sömn, nackspärr, världens bakfylla, död.

En förkortning på min senaste tid! måste bara säga farväl för tror
jag avlider snart, är fortfarande bakfull (elva på kvällen)? vad
fan hände liksom. Drack inte så himla mycket men är hur bakis som helst.
Men hade inte ätit något på hela dagen knappt + att jag var sjuk redan innan
och nu är jag inte friskare direkt. (förkyldast någonsin) så blir att va hemma
imorgon och pigga upp mig lite. kan jag verkligen verkligen behöva.

MEN KVÄLLEN VAR SJUKT AWESOME. SKA GÖRAS OM!!
har träffat massa nya goa människor och bara haft det helt underbart :)

Ankan:
Nu sparar vi lite (sprit)
Jag: VI DELAR!!




snälla, spola tillbaka tiden. bara en gång.
så att vi kan ändra allting till någonting bra, någonting
som vi båda går "lyckliga" ur.

fuck this.


Kommentarer
Postat av: Emmi

awesomenesss!!! helt klart värt att må lite dåligt, blir frisk lite lagom tills det drar igång för nästa partaj!! :D Jag tycker vi från och med nu räknas som medlemmar i deras klass!!

2011-09-06 @ 18:41:20
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0