ONDsdag.

ansfoijngoidjgofmdgbödfkm. JAG VILL INTE VA FÖRKYLD LÄNGRE!
och jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska jobba imorgon eller inte för
jag är fortfarande sjukt förkyld (snyter mig hela tiden) och är cptrött...

Får så dåligt samvete när jag inte jobbar bara, även att jag vet att det
inte är mitt fel att jag är sjuk. (jobbade ju iofs 25 timmar övertid förra månaden)
så jag har ju ställt upp för dom. Men baah vet inte alls hur jag ska göra. problem.

MEN SNART ÄR DET FREDAG OCH JAG LÄNGTAR SÖNDER MIG.
taggga taggga taggga taggga taggga taggga



muuuuums. Jag tänkte berätta några roliga saker som jag och
min kära vän Ankan (
http://spermy.blogg.se) råkat ut för.
På bilden är det dock jag som har lekt parfotboll.
Är lite dålig förlorare så ville inte låta någon annan vinna :D
slutade kanske inte så bra i alla fall.

men ankans och mina saker slår inget,
Du kommer inte ångra dig om du läser.

1.
Man kan alltid cykla med en bag mellan två styren (ett handtag på hennes 
styre och ett handtag på mitt styre). Först gick allting frid och fröjd men så kommer
vi till ett övergångsställe och då stannar nöten Ankan för hon ska kolla om det kommer
någon bil, men eftersom det inte kom någon fortsätter Johanna, bara det att
när Ankan stannar så blir det ett sånt ryck så jag gör två volter i luften med
min lilla cykel och landar mitt på övergånsstället, lite blodig och fin.

2. Handlar även denna gång om en cykelhistoria. Ankan körde mig på styret,
allt går som vanligt bra till en början men efter ett tag tappar hon kontrollen i en
uppförsbacke (fråga mig inte varför) och cykeln bär av åt höger där det för
övrigt är ett stup.. Hon bromsar av rädlsa, bara det att Johanna fortsätter
rakt fram ner för slänten och in i en taggbuske. Efter flyger ankan och
landar rakt i ett brännässelsnår, det kunde hon fan ha!

3. Vi skulle rida och bada med hennes förra köttbullehäst Tomas. Vi rider dit,
badar/fikar och är påväg hem. (Jag hade min moppe med mig) och körde
sakta brevid henne. Bara det att vi skulle ta en "genväg" på hemvägen och
det råkade va lite gegga där så min moppe kör fast. Ankan skulle då hjälpa mig
och släpper sin häst.......... Han springer ut på vägen och ankan kutar efter.
Jag kunde inte göra någonting eftersom jag inte kunde släppa moppen för då skulle
den bli helt förstörd i geggan. Helt plötsligt får jag krafter från ingenstans och
min kära moppe bokstavligen flyyyger upp ur geggan, behöver inte nämna
att den gick sönder.. Ankan fick tag på sin häst och denna gången skedde
iaf ingen skada. Det roliga var att vi sa precis innan detta hände
"vi har för en gångs skull lyckats med någonting!!! utan klantigheter!!"
ja men precis.

4. Vi var små, Ankan skulle köra min moppe utan moppekort
(fattar fortfarande inte hur jag tillät henne). Helt plötsligt kollar hon bak på
mig för att hon ska säga något, bara det att det kan va en fördel att ha ögonen på vägen?
Hon kör rakt ner i diket och får hela moppen över sig, hennes knä såg mindre trevligt
ut och vi skrattade ihjäl oss (som alltid). Moppen samt jag klarade oss fint,
det är ju det som är huvudsaken. :)

5. När vi var i fjällen så kan jag inte ens räkna upp alla klantiga saker
som inträffade under denna veckan.. Vi åkte pulka i liftspåret och blev halft jagade
av pistvakter. Vi åkte mitt i skogen på stigar och råkade flyga rakt ut i liften,
där oturligt nog ankans mamma kom åkandes och fick se oss krascha rakt bland
alla ankarliftar. Jag tappade min stav i sittliften och när vi skulle hämta den så
fastnade vi under dom (det var ca två meter till marken från sittliften på detta ställe)
så dom andra tyckte det var riktigt kul att kolla på oss.. En annan rolig sak var
ju när jag hade kommit ner för backen och stod och väntade på Ankan, som jag ser
kommer som en jävla idiot i full fart och inte ett tecken på att bromsa.. istället kör
hon rakt över mig så både flyger åt helvete. Så kan man tydligen också göra :)
fastna i en gran också.. Måste nästan lägga ut den filmen.. hahah jag dör.

Nu orkar jag inte skriva mer, finns lite för mycket om man säger så,
men vi har alltid roligt i alla fall. kanske lite för roligt. hehhehehe.



TJA!





Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAHHAHAH helt underbart!! gör en kategori som heter favoriter och lägg bara dett inlägget där så vi kan hitta till det lätt!! :'D

2011-09-07 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0