sick times


mitt immunförsvar kan köra upp sig någonstan, helt ärligt.
jag är så sjukt trött på skiten nu, orkar inte mer. Sabbar
ju för fan hela mitt liv. sjuk igen.

hög feber, ont i huvudet och troligen halsfluss.
jättekul, verkligen. Blir doktorn idag eller imorgon för att få pencilin tror jag.
Vet ju inte om det är halsfluss men kan knappt ens prata för det gör ont att
öppna munnen :D nu ska jag dö lite till, natten har varit ett helvete.

tur man har sin onepiece vid sånna här tillfällen!
sov med den, duntäcke och en filt. frös ihjäl.



tävlingen igår gick i alla fall helt okej med tanke på att calle hade
så mycket krut i sig att han inte visste vart han skulle ta vägen.

Bockade, fjantade runt och rejsade runt hela banan :D haha var minst
fem stycken som sa "jag måste ju bara säga att din häst är sjukt söt!"
och visst är han det min ängel <3

så kul för varje tävling säger minst en person att han är fin, och det stämmer ju!
hoppade bara en 90 och en meter. 90:n var sjukt fjantigt lågt men han rev ett
i varje klass pga att han hade to much överskottsenergi. I en metern blev han så
arg när han rev att han bockade världens serie. typiskt honom. Men jättenöjd
men en meter rundan, kom perfekt på allting :)

i helgen blir det ntr/tenhult i hjärts ridhus. Ska hoppa en meter, kanske 110 också.
kommer ju inte kunna träna imorgon för anne. damn it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0