sjuk och sjuk och sjuk

japp, jag är sjuk och hemma från jobbet. inte kul.
Har krupphosta (tror det heter så) och är så jävla förkyld
att jag inte kan säga bokstaven "n" eller andas normalt.

När mamma ringde innan skulle jag glatt säga "hej!!"
men det blev istället en mesig liten viskning av "hee.....j" typ.

Vet att jag inte borde festat i lördags, då kanske jag inte hade
varit sjuk nu. MEN jag vill också ha roligt och ha ett betydelsefullt liv,
sådetså. Det får ta sina konsekvenser faktiskt.

vad gör jag nu då? sitter och lyssnar på boys don´t cry och tycker
oerhört synd om mig själv. När man är sjuk får man nämligen tid att tänka,
och när jag tänker så slutar det bara i att jag tänker på sånt som jag egentligen
inte borde tänka på. inte bra med andra ord.

så nu ska jag sluta tänka och kolla på en film istället!
jag brukar aldrig ha problem med att sluta tänka, snarare börja tänka..
men det kanske betyder att min hjärna har börjat utvecklats? underbar tanke :)



ska i alla fall åka upp och borsta sönder min häst sen,
har knappt haft tid med honom det senaste så nu ska han
få bli ompysslad ordentligt. min lilla ögonsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0