snurrar runt runt runt som en torktumlare

hej&hopp! Jag är glad, fast samtidigt sjukt irriterad.
Jag är glad för att man inser hur sjukt underbara vänner man har
och jag är bara lyckligast i världen för det, puss till alla er :*

Jag är irriterad för att jag fortfaranade är sjuk, och är lika yr som igår.
Får se om jag ska åka tillbaka till sjukhuset sen, skulle ju göra det om det
inte var bättre lovade jag sjuksköterskan, men jag vet inte om jag orkar.
Jag vill ju bli frisk fort men om hon hittar något kommer jag inte få tävla
på lördag. Haha men kanske värt att hitta felet och bli frisk någon gång.
(istället för att det hela tiden ska komma tillbaka)

har fortfarande inget kul att skriva om eftersom man som sagt inte gör ett
skit när man är sjuk. Måste bara påpeka att idol är snuskigt dåligt iår?
tycker två stycken är bra och det Moa Lingell & Amanda Persson, men
Amanda gick ju inte ens vidare. Hur röstar folk? den andra amandan kanske
har en cool röst men hon vågar ju för fan inte ens säga hej till kameran,
då tycker iaf inte jag man är någon artist. Och om hon är en sån där enormt
störande människa som "spelar blyg" så ogillar jag henne mer än innan.

hejdå.



fin osminkad gammal bild.


Kommentarer
Postat av: SLEMMY I HÖGSTA GRAD!

Du kan skriva hur underbar Emmy Widriksson är, vilken snygg och magefik människa! Du kan skriva hur duktig denna människa är oxå, på allt hon gör! Hon är ju en gudinna!

eller så skriver du bara om hur shrek filmerna va...

2011-09-29 @ 22:12:32
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0