tiden räcker inte till!

förlåt, förlåt! min tid har inte riktigt räckt till för att blogga
det senaste, ska försöka prioritera lite bätte. Väljer liksom sova
framför det mesta just nu, varför är jag alltid trött? jag vill va lika pigg
som jag alltid var innan.. börjar nog bli gammal. Tragiskt.

Har inte ens meddelat om att jag fick min första placring med Calle
förra helgen på tävlingen? vi kom sexa i alla fall, knep sista placeringen :)
fattar inte hur galet folk rider. Jag red ändå snabbt och kom sexa?
man kan ju tro deras hästar ska gå omkull. Hällre en frisk häst säger jag!

I helgen är det tävling igen (hårdträning nu!) och denna gången i Aneby.
Ska hoppa en clearround 1m och en en meter A:0 A:0 (två faser, med placering)

Helgen efter det blir det troligen bratteborg. Sen vet jag inte riktigt.
Calle är riktigt fin för tillfället i alla fall så har höga förväntningar om morgondagen!

Nu ska jag sova lite. sjukt trött. Ska hämta mamma och pappa på flygplatsen
lite senare också. (de har varit en vecka i Grekland för er som missat det)

Annars vet jag inte vad planerna för helgen blir, ingen utgång tror jag iaf.
Både skönt och tråkigt. Vill göra något kul. På söndag skulle jag iaf träffa
ankan, ström och robin? blir nog trevligt :)


jag var glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0