update

Nu är calle klippt! (han var jättesnäll, förutom lite rädd vid öronen bara)
och han glänser som en diamant! perfekt inför tävlingen imorgon :D

Testade ju även bettet jag visade i ett tidigare inlägg, och herregud vad bra han gick!
helt otrolig skillnad. Hoppade några skutt för att testa och han ryckte ingenting efter,
rusade inte före (men bjöd ändå jättebra) och verkar inte något irriterad om jag fick
ta tag lite i honom :D supernöjd, kommer nog göra stora skillnader på tävling!
ska testa det imorgon. the judgement day.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, är ju inte frisk än egentligen.
helt seg i hela kroppen och fortfarande ont i halsen. Men mycket bättre
är det iaf så snart ska jag nog vara som vanligt :)

ska bara hoppa 90 & en meter imorgon pga byte av bett/klippning osv.
Går det bra med allting kör vi 110 nästa gång men snart är ju sesongen slut
så då blir det träning och lite halvvila på tävlingsfronten ett tag.
Hade tänkt starta några dressyrklasser! kan bli roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0