bortskämd häst.


Min lilla häst är enormt bortskämd, inte minst nu när han är skadad.
Jag mockar två gånger om dagen + göder honom med mat så fort jag får tillfälle,
masserar honom, rengör hans små "sår" efter behnadlingarna, låter honom beta massa gräs,
pussar honom sjutusen gånger på mulen och rycktar honom tills hans glänser.
Vilken tur han har som har världens bästa matte. hihihihi.

Jag har även börjat rida en unghäst för er som bryr er, en femåring (som har haft föl)
så hon går som en fyraåring, inte så mycket riden men en riktigt rolig liten studsboll!
tanken är att jag ska rida henne så mycket jag hinner och även komma ut på lite tävlingar, kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0