skratt och gråt


Halllllloj bananas.

Kom precis hem från bion, såg Titanic i 3D med cia och Moa!
var självklart ett måste eftersom det är min absluta favoritfilm. Kanske för att Leo
är med i den och han var världens hetaste man när han var yngre. dregglade hela filmen.
(och lipade halva) även stålmannen gör sånt ibland. Kände mig extremt mesig.

I fredags var jag chaufför till mina galna vänner. Allt gick bra förutom en nerspydd bildörr.
Igår var det utgång och fy fan vad jag och mina vänner kan äga dansgolvet och helt enkelt
vara lite (överdrivet mycket) bättre än alla andra. ni är så coola, älskar er.



extremt gammal bild. hatar mina smilegropar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0