some die young.


ja, jag har för mycket att göra och ja, jag gillar det.

Madrassrace,lysande glasögon,fail buggkurs,faceplant på dansgolvet och to much ciders,
där har ni en sammanfattning på min helg. Fy fan vad bra den har varit.

nu ska jag sova, för ska upp och jobba hos dom små hästarna om exakt 6 timmar. sexigt.



har även spöat upp mr calle balle kuling idag, min syster gick med en longerpisk bakom honom,
äntligen kanske han slutar med sina "hej jag är jätterädd för allt töntigheter".

Tyck jag är en djurplågare om du vill. Visst, jag är ganska hård mot mina hästar men du ser
ju själv hur stora djur det är, dom blir farliga om dom inte är uppfostrade och vet vad som
ät rätt och fel. Jag hatar ouppfostrade hästar. Bortskämda kan dom få vara, men inte ouppfostrade.

Calle kan stå lös i stallgången, stanna genom att jag höjer händerna och ta upp hoven själv när
jag ska strecha honom. Han kan alltså vara duktig ibland också, och inte bara ett as. (<3)

godnatt och puss på skinkan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0