tattttoo


Sitter och tänker igenom vad jag ska göra för nästa tatuering och jag tror jag bestämt mig!
tänker inte säga vad denna gången heller utan det får komma som en överrasking, hihi.

Men väntar en månad, tills jag får mer pengar och har tänkt igenom den helt färdigt så att
det blir så bra som möjligt, kommer bli awesome. En text även denna gången tror jag.



såg förresten att min tatuering ser helt fail ut på denna bilden och är mycket snyggare i verkligheten!
när man inte håller upp armarna så är fjädern mycket smalare (eftersom man blir fetare) och texten
följer även fjäderna bättre! I love it och ångrar mig än sålänge inte en sekund. <3

Kommentarer
Postat av: emy

Bloggaaarååååå!!!!!

2012-05-03 @ 01:19:10
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0