träningsfreaket.


Vad är det med mig? jag har helt plötlisgt, från ingenstans fått världens motivaton till att träna?
Jag tänker till och med på vad jag äter. Inget godis eller läsk på veckorna och saker med mindre fett.

Vad händer med mig.. Visst, när jag var yngre tänkte jag på det överdrivet mycket och var smal
som en jävla sticka, men det senaste har jag inte orkat bry mig mer än att springa någon gång
då och då. Är nog bäst att träna på ordentligt nu medans jag till och med vill!

Det värsta av allt: jag dricker VATTEN istället för mjölk bara för att det är mindre fett i det?
hahahahhaha jag hatar vatten och älskar mjölk. Men min hjärna försöker väl vänja mig eller något.

Ja, jag är konstig.




Kommentarer
Postat av: EMMÖ

Hur vart det med godispåsarna då....?

2012-04-22 @ 15:32:27
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0