hihihihioh

tjolahopp vad fin min häst var på träningen i förrgår!!!!!!!
Det behövde både jag och han för att få upp våra självförtroende :)

Jag är även klantigast i världen eftersom jag tänkte att jag skulle vara med
på första deltävligen i laget div.2 , men tror ni inte att jag har dubbelbokat?
Jag ska ju för fan på kryssning 1-2 sep. shfdskngkdfgnhkjf jag är trög.

Har inte riktigt bestämt mig än men tror jag efteranmäler till en tävling
i forserum som är på söndag. Hoppar bara 1 meter, A:0 A:0 isåfall.
Dels är det så nära, och det dröjer ett tag innan jag kan tävla nästa gång.

HEJSVEJJJJJJJJJ


HAHAHAHA råkade ta en bild med camen (fråga mig inte hur) utan att jag märkte det,
börjar kanske förstå varför folk tycker jag ser sur ut när jag inte tänker på hur jag ser ut.
SORGLIGT.

Kommentarer
Postat av: SLEMMY

JAG SKA VARA MED NU IALLAFALL!! SO, JOIN!

2012-08-24 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0