sorry for party rocking


tjingelitjong! Jag har som vanligt viktigare saker för mig än att sitta framför en dator så min uppdatering suger och den kommer antagligen göra det ett tag till. Ska försöka uppdatera lite mer i alla fall!

Calle lever sitt egna lilla liv för tillfället, ena dagen är han världens mes och snällast i universum och andra dagen är han en supercool gangster som tror han kan erövra hela världen. Hästar-har-liten-hjärna.

Ska på hoppkurs tisdag-onsdag i alla fall, gött att få lite tips!
Lagtävlingarna börjar även 1 september, första tävlingen är i Tranås!
ska hoppa förklass 90cm och 1m i laget bara.

För övrigt rullar det mesta på som det ska! Nu ska jag ut i solen, har intalat
mig själv ända sen jag kom hem från jobbet att jag ska sätta mig och sola
så nu är det fan på tiden. (inte alls bakfull, nejdå) känns liksom mer
inbjudande med en säng,godis och film men sommaren är ju fan snart
slut så man får ju passa på.

PUSS PÅ SKINKAN,

 
min fina syster och våran fina häst. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0