alla vill till himlen men få vill ju dö.


föööööööööööööörlåt. Enleder detta blogginlägg på det viset med allt hopp
om att ni ska förlåta mig, den lite för upptagna johanna.

Torsdag - Fredag var jag med Arvid på tävling och agerade hästskötare.
Jag sov för övrigt tre timmar torsdag - fredag så jag var ganska o-pigg.

Lördagen firade vi våran älskade MoaToa <3 blev en galen kväll som väntat.
Söndagen var jag som vanligt bakis, och hade även hoppträning med Calle
för Anne (även på lördagen) var någon helgkurs. Han var väldigt pigg och busig
på lördagen då vi bara hoppade små hinder och skulle fokusera på att få dom lydiga
och mjuka. Men ändå nöjd med honom, han hoppade fint!

Men på söndagen var han jätteduktig! han är ju aldrig trög min lilla kanon men
han skötte sina uppgifter bra med lite (kämpade röven av mig som vanligt) hjälp från mig.
Han hoppade riktigt fina språng och avslutade med en bana på 100-110cm.

Han är riktigt fin just nu och jag längtar efter att täääääävla.

som avslutning får ni en riktigt söt bild på Matilda och Moa bara för att den sistnämda
som jag sa innanl, fyllde år i lördags. Grattis igen muuuuuuuuua :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0