bakom mina solglasögon, är allt så bra.


heeeeeeeeejjjjj på er mína små kycklingar!

Det är så underbart väder ute, men jag orkar inte ens röra mig en halv centimeter.
Mina bakisplaner gick som väntade, och det betyder att jag hade jävligt roligt igår,
och det hade jag. Morgan + cola = inte så smart val för min del kanske.

Nu tänker jag fan beställa en pizaa, äta godis och dö resten av dagen. kul.

Har förresten alltid velat ha sånna här solglasögon, kan du ge mig dom?
själv hade jag bara fake och dom är inte lika snygga.. Och vad fan spelar det för roll
att jag ens hade dom nu när dom ändå är borta? hade ca. femton par solglasögon, har två fula kvar.
Vad hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0