du får leva med det resten av ditt liv.


tjingtjongballong.

 Jag hatar att va sjuk ungefär lika mycket som jag hatar min hostmedicin.
Fast jag älskar den också, för den får mig att kunna sova på nätterna och den får mig
att slippa spy för att jag hostar för mycket. Även spy blod som jag gjorde i förrgår. Nice huh?

Nu har jag varit sjuk i en vecka, brukar inte va det såhär länge.. Istället är jag det cp ofta.
Men eftersom jag varit sjuk länge denna gången kanske det dröjer åtminstone en månad
innan jag blir sjuk igen. Man kan ju alltid hoppas.

Asså helt ärligt är det sjukt jävla jobbigt att va sjuk såhär ofta och det sabbar mitt liv.
Det är självklart togaparty hos snark och Jonny ikväll och jag hade kunnat ha hundra gånger
roligare om jag var frisk. MEN det säger inte att jag inte ska dit. Är bara lite rädd för hur det ska
sluta för antingen kommer jag väl somna eller så ligger jag väl och spyr upp min hostmedicin som
INTE får användas med alkohol. Står att man kan få svårt att andas, men som jag sagt innan:
Vad är livet utan lite rädlsa?

dessutom säger mina kompisar "DRICK ÄNDÅ" så jag får väl lyda. Frågan är hur mycket jag betyder för dom?
kan man ju klura på. They want me to die.



bara det inte slutar såhär med min morganflaska igen så är jag en glad tjej!
(kanske i annat fall också, let's see.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0