glädjedödare tjingtjong!


Jag var glad, för jag fick min lön igår och då är man alltid glad.
(även om jag inte har det mest välavlönade jobbet i världen så blir man ju
alltid glad för en slant pengar) och dessutom har jag varit vikarie endel det senaste
så så jävla dålig lön har jag inte fått..

Tills jag kollade på äckliga hög med räkningar. Har shoppat lite för mycket, ringt för
lite för mycket samt tränat med hästen lite för mycket. Men man lever bara en gång
så därför gjorde jag som dom i lyxfällan och rev sönder räkningar och slängde dom
åt helvete. Fast nej det gjorde jag inte, för jag är inte så pantad som jag ibland kan se ut.

Sitter just nu och betalar dom. kul. Har i alla fall en julmust (<3) och en glass som sällskap.

Ikväll blir det hoppträning med Calle Balle banan, igår var det dressyr och jag var inte nöjd.
Anne var däremot nöjd och tyckte jag red bra men själv kunde jag jämföra mig med
en apa som rider Briar ungefär. Men ikväll ska vi äga, punktslut. Fast jag vill ha tillbaka min sadel,
den som vi har fått låna ligger bajs. Ska exprementera med lite paddar och grejer så åker
väl upp till stallet snart,bara för att jag inte har något liv.



calle solar. Bilden vägrade komma rakt så jag spydde lite på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0