hur mycket snor ryms i en näsa?


yabadabadooooooooh.

Ja den frågan var lite svårt att svara på va? det beror ju

1. På hur stor näsan är
2. Hur pass tjockt snoret är

Bara för att göra din underbara dag mindre underbar (elle rent av snuskigt dålig)
så tänkte jag meddela er att min näsa nog är ganska normalstor. (Jag tycker den är för stor)
men ändå kan den rymma flera liter äckligt snor? förstår inte hur detta går ihop.

Jag har snytit mig 78 gånger idag, och det tar aldrig slut. Snyter väl snart ut alla mina
hjärnceller också. Fast kom precis på att jag inte har några sånna. Har haft för många hjärnskakningar,
men jag har klarat mig jävliigt bra trots mina icke exsisterande hjärnceller. Faktiskt.

Nu ska jag börja prata om någonring som faktiskt intresserar er..
Och vad fan intresserar er!!!!!!!!!? ingenting tydligen eftersom ni är sämre än än en blind
som inte ens kan se text på att kommentera.hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0