jag gillar inte palsternacka


BALLA BALLA!

tänkte informera er om att det inte är jag som stavar fel även om det ser ut så ibland ,
utan det är min cp äckliga dator som ändrar orden. Jag är för grym för att stava fel.

Idag har jag jobbat (detvarsjuktjobbigt) och idag på morgonen var jag lika död som ett lik.
Red Calle eftersom jobbet trots att jag var svimfärdig och hade en huvudvärk like hell,
tur för honom att var finast på jorden. Puss på honom som gjorde min dag.

Ikväll kommer det nog lite kul folk hit och käkar tacos och underhåller mig :)
kan nämligen inte ut och roa mig för mycket idag, för jobbar imorgon också. bajskorv på den.

MEN IMORGON BLIR DET PAAAARTY. Ska på fest hos ett par kompisar till snark och cia,
och då blir det all in det kan jag lova. Jag har haft tillr'äckligt tråkigt denna veckan.

Fick precis just nu in this moment reda på att det inte blir någon banträningen på söndag.
Blev både sjukt arg (eftersom calle verkligen skulle behöva det innan första tävlingen)
men sen insåg jag att jag också blev jävligt glad med tanke på att det inte brukar gå så bra
när jag rider bakis. Slutar med att jag inte orkar inverka ett skit och typ går och spyr.

Nu ska jag äta något, för jag är en människa (tro det eller ej) och människor behöver mat.
hejdå din lilla äppelskrutttt



min snygga (även bästa) partykompis Lisa Saarnak  <3 även kallad Snark eller Snask, välj själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0