konsten att vara superman


Ja, det är inte alla som har turen att få uppleva hur det känns att vara superman.
Jag får dock uppleva detta dagligen, helt okej faktiskt. Ibland kan det bli lite jobbigt
eftersom man inte vill skryta med hur bra man är men för det mesta känns det riktigt bra!

Idag har jag t.ex. lyckats landa på fötterna när en häst på jobbet (camiro) nästan
stegrade över med mig. Jag har också lyckats med att laga universums godaste köttfärssås.
La den i ett litet bröd med grönsaker och vips så blev det världens godaste tacos. <3
Vad har jag mer lyckats med? Nej det var nog det.. Kan ju undgå att jag även idag
halkade på isen och att jag efter min snygga avsittning trillade med en duns på knäna.

JAG ÄR BÄST, HEJDÅ.



alla ser att det röda är en manten, och det andra min arm som gör tummen upp, BRA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0