massa oasdopsdkpsokdjopåsl.


Utgången igår var lyckad! om man bortser ifrån att jag trillade i trappan med
mina klackskor och åkte ner som en jävla idiot för ca. fem trappsteg.

Vi kan också glömma bort hur en av snarks drinkar smakade som hon blandade till oss.
Fickossattmåjävligtilla. (Snark fick se sin söta pizza igen, som hon hade ätit några timmar innan)

Jag har varit sjukt ovanligt pigg idag hela dagen, var knappt trött när jag vaknade,
vad har hänt med mig? första gången någonsin ungefär. Annat ska det bli när jag vaknar imorgon,
blir nästan besviken om jag inte vaknar upp med världens jävla huvudvärk för ikväll ska det festas.

Tänkte nämligen supa bort lite smärta. Min älskade häst kastade av mig idag när jag hoppade,
bara för att han hoppade över hela hinderstödet (elithoppare????) och sedan sparkade till det,
vill fick honom att tro att han rev så han blev förbannad och slängde av mig, rakt ner i sanden. Tack.

Stukad handled <3 eller jag antar den är stukad. Gör ont i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0