shit pommes frites!!!!


herrejävlar vad fin min häst var idag.

I början hade han damp (var "rädd" för atlt i hela ridhuset och slängde sig och bokade)
men sen, fy sjutttttttton gubbar vad fin han var. Det är dagar som denna man tänker att
man aldrig ska sluta rida. Fick också reda på att det är banträning på söndag på JFK,
så dit ska jag har jag bestämt :) vet dock inte om jag ska hoppa 90/100 eller 100/110.

För det andra hatar jag min hosta som kväver mig men för det tredje är jag glad i alla fall.

Nu ska jag sova middag innan jag och mamma ska städa kontor. Alltid lika kul.

sojgosjghoiredhgosdijgidjgoiredjhtgierhtoiernhgordijtoperjghioer bajs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0