äter pizza i sängen och har kramp i tån

JAPPPPPPP läs bara överskriften. Bara för att min nyårslöfte är att börja träna
betyder det inte att jag inte tänker äta minst lika mycket onyttighter för det!

Började med att äta pizza i sängen. Den var kall (från i förrgår) men skitsamma!
gott var det i alla fall. Eller det ÄR gott eftersom jag fortfarande äter ör den.

Fick nyss kramp i tån också, sådär så att det känns som att den domnar bort
och det gör helvetes jävla ont, ja du vet precis så.

NU SKA JAG SOVA! imorgon blir en fullspäckad dag med Emmy Anka,
och då måste man vara utvilad kan jag lova. FULL FART!

På fredag blir första träningspasset med snarkisen, sen fira Jääännie! tjingtjong.



okej man ser typ inget, men det står vad mitt nyårslöfte är. jag är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0