cause I'm a happy girl


jag är lite extra glad för att:

1. Jag har kommit på hur min tauering ska se ut och ska snart boka tid!
2. Jag upptäckte en marabou choklad framför näsan på mig. (tack pappsi)
3. Jag är som en uppspeedad apa för att jag inte sovit alls mycket det senaste.
4. Jag och snark ska träna snart och det behöver jag verkligen! (är snart ett fetto)
5. Jag köpte världens sötaste klänning igår och jag vill bara ha sommar så jag kan ha den.
6. Min älskade Calle hoppade som en gud idag.

NU SKA JAG TA EN POWERNAP INNAN DET ÄR TRÄNINGSDAX. TJINGTJONG.
har faktiskt jobbat hela dagen...



Kommentarer
Postat av: emi

Min kära moder skvallrade minsann om att din häst vart duktig. hihihi. trillade du inte av då?? :D

2012-01-16 @ 12:04:19
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0