dålig humor

hahahahahahaha jag dör. Inte bokstavligen, men nästan.
Kollade på sunes sommar innan, man måste ju bara ÄLSKA Rudolf och Håkan.
Rudolf , That's my man ;) hans kommentarer är bara så klockrena!

Och det fick mig att tänka på ordspråk (jag vet att jag är konstig)
men liksom ordet klockren? vad kommer det ifrån? haha en ren klocka?
aja.. så kan det vara.

Nu ska jag kolla lite fler avsnitt av AA (andra avenyn för er som inte kollar och har ett liv)
och så ska jag "tillaga", eller snarare varma två bullar i micron. Bästa kvällsmaten! lovely.
PUSSHEJ, hörs snart igen.



bara för den här bilden var så sjukt ful så får du den på mig och min pingla ciapia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0